FAQ
Meest gestelde vragen rond het klantenprogramma
-
In welke winkels kan ik de app gebruiken?
De deelnemende winkels kan je hier terugvinden.
-
Wat houdt het spaarprogramma precies in?
Met het spaarprogramma kan je met de Panos app punten sparen bij elke aankoop. Deze punten kan je inwisselen voor leuke beloningen in de vorm van gratis producten zoals een croissant, frisdrank, gebakje,...
-
Waarom overstappen van fysieke kaart naar app?
De Panos app biedt veel voordelen ten opzichte van de klantenkaart:1. Bekijk en gebruik je beloningen en punten.
2. Zoek de dichtstbijzijnde deelnemende winkel.
3. Bekijk de nieuwste producten en andere Panos nieuwtjes.
-
Waarom kan ik de app niet gebruiken in alle Panos winkels?
De app is om technische redenen momenteel enkel beschikbaar in de meeste Panos city winkels. In de app kan je zien welke winkels deelnemen aan het spaarprogramma. We willen mettertijd het programma uitbreiden naar de overige winkels.
-
Wat gebeurt er met mijn gespaarde punten op mijn fysieke klantenkaart?
De gespaarde punten op je kaart blijven geldig. Deze punten zal je kunnen gebruiken om in te wisselen tegen beloningen: gratis lekkere producten.
-
Werkt mijn fysieke klantenkaart nog als de app gelanceerd is?
Ja, zowel de fysieke kaart als de app werken om punten te sparen. De app heeft een aantal voordelen zoals een duidelijk overzicht van alle beloningen. Via de app kan je ook makkelijk je beloning kiezen en inruilen tegen het door jou gekozen product. Ook zijn alle nieuwtjes en acties enkel via de app beschikbaar, net zoals speciale aanbiedingen enkel voor app gebruikers. Alle redenen dus om over te stappen op de app!
-
Hoe weet ik met mijn fysieke klantenkaart wanneer ik genoeg punten heb voor een beloning?
Dat kan op 2 manieren:
1. Je krijgt een e-mail wanneer je genoeg punten hebt voor een (nieuwe) beloning. Check dus zeker regelmatig je email!
2. Bekijk je kassaticket. Daarop staat het aantal punten dat je gespaard hebt met je laatste aankoop , en het totaal van voor je laatste aankoop. Als je deze twee optelt heb je het huidige totaal aantal punten. Je kan op de website van Panos kijken voor welke beloning je in aanmerking komt.TIP: download de app en je weet altijd je puntensaldo en welke beloningen binnen handbereik liggen!
-
Hoe lang blijven de punten op mijn kaart/app geldig?
Jouw gespaarde punten blijven 6 maanden na de laatste activiteit geldig. Indien je dus 6 maanden je app of kaart niet meer gebruikt, vervallen je punten.
-
Ben ik verplicht om iets te kopen als ik mijn (gratis) beloningsproduct afhaal in de winkel?
Nee, je bent niet verplicht een aankoop te doen wanneer je jouw beloning wil afhalen.
-
Ik heb een groot aantal punten gespaard, kan ik dan 2 beloningen in 1 keer afhalen?
Je kan slechts 1 beloning per ticket inwisselen. Heb je 2 beloningen die je wil opnemen, dan moet je dat in 2 aparte bestellingen doen.
-
Is de app helemaal gratis?
Ja hoor! De Panos app is volledig gratis en zal gratis blijven.
-
Heb ik een internetconnectie via WiFi of mobiele data nodig om de app te gebruiken?
Je kan de Panos app ook gebruiken zonder een WiFi of mobiele data verbinding. Je klantenkaart scannen of je beloningenoverzicht bekijken is altijd mogelijk. Je hebt enkel internet nodig om je beloning te kunnen ophalen.
-
Hoe ruil ik mijn punten om?
Jouw gespaarde punten kan je inruilen voor beloningen. Deze beloningen (gratis producten) kan je in de app bekijken onder het "kado" icoontje onderaan het scherm. Wanneer je genoeg punten hebt gespaard voor een beloning, komt er onder de beloning een gele knop 'ACTIVEER MIJN BELONING' te staan. Je klikt op deze knop om deze beloning te bekijken. Dan druk je nog eenmaal op de knop en er verschijnt een QR code die je laat scannen aan de kassa om je gratis product te verkrijgen.
-
Is de QR code van mijn beloning uniek?
De QR code die aangemaakt werd bij het activeren van je beloning is uniek. Dat betekent dat je deze maar 1 keer kan gebruiken. Doorgeven aan iemand anders om te hergebruiken heeft dus geen zin :-)
-
Wat als ik mijn aankoop wil annuleren en gewoon wil verder sparen?
Indien je een aankoop hebt gedaan en je beloning nog niet hebt gescand in de app, kan je deze gewoon annuleren vanuit de app.
Heb je je beloning wel al gescand? Dan komen je punten dan de volgende dag weer op je account.
-
Wat als ik mijn gratis product wil teruggeven?
Het is mogelijk om je beloningsproduct om te ruilen tegen een ander product met dezelfde puntenwaarde. Als je je beloningsproduct toch wil teruggeven, komen de overeenkomstige punten niet terug op je account.
-
Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?
In het beginscherm van de Panos app kan je bovenaan jouw puntensaldo raadplegen. Je kan ook op het "kado" icoon onderaan klikken om je beloningen en puntensaldo te bekijken.
-
Kan ik doorsparen voor een ander gratis product als het reeds gespaarde product mij niet interesseert?
Je kan zeker doorsparen tot je jouw gewenste beloning hebt bereikt. Zolang je geen beloning activeert, gaan er geen punten van je account.
-
Welke communicatie zal Panos mij sturen als ik me registreer?
Panos zal je informatie sturen over de werking van het spaarprogramma, over nieuwe producten, en interessante aanbiedingen. Dit via e-mail en via de app (meldingen + app inbox).
-
Kan ik mij op elk moment uitschrijven van communicatie? Hoe moet ik dit doen?
Onderaan elke e-mail van Panos kan je een link terugvinden om je uit te schrijven. Via deze link kan je kiezen of je een bepaalde communicatie of alle communicatie van Panos wil stopzetten.